توصیف مختصر
سوابق علمي و پژوهشي دكتر روح اله نوري
دانشیار دانشگاه خوارزمي و متخصص آموزش و مشاوره در زمينه مديت رفتار سازمانی در عصر اطلاعات(رهبری الکترونیکی، مدیریت منابع انسانی الکترونیکی، مدیریت تیم های مجازی، مزاحمت مجازی و غيره
سرپرست گروه مديريت منابع انساني
مشخصات كلي

نام و نام خانوادگي: روح اله نوري

تاريخ تولد: 1/6/1358

شماره شناسنامه:655

كد ملي: 5389447638

نشاني محل كار

تهران- خ سميه-بين نجات الهي و سپهبدقرني-دانشگاه خوارزمي-دانشكده مديريت و حسابداري- تلفن:88895181

پست الكترونيكي

r.noori@khu.ac.ir

nooriroohallah@gmail.com

Instagram: @nooriphd

 سوابق تحصيلات دانشگاهي

رديف

مدك تحصيلي

رشته و گرايش

دانشگاه

تاريخ اخذ مدرك

تاريخ شروع

تاريخ پايان

معدل

1

ليسانس

مديريت دولتي

تهران- پرديس قم

1379

1376

1379

03/17

2

فوق ليسانس

مديريت MIS

علامه طباطبايي

1382

1379

1382

29/16

3

دكتري

مديريت دولتي

تهران

اسفند 89

1384

1390

71/16

 

پايان نامه كارشناسي ارشد

عنوان

استاد راهنما

امتياز

ارائه مدل مطلوب عدم تمركز در بخش اعتباري بانك ملت

دكتر فتاح شريف زاده

عالي(50/19)

پايان نامه دكتري

عنوان

استاد راهنما

امتياز

بررسي نظريه دولت در ايران  بعنوان زيربناي تئوري مديريت دولتي جمهوري اسلامي   

دكتر حسن عابدي جعفري

عالي(25/19)

  زمينه هاي كاري و تدريس مورد علاقه

رديف

عنوان 

2

مديريت رفتار سازماني در عصر اطلاعات، دولت الكترونيكي و  کسب و کار الکترونيکي

 

 

 

 

سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی مدیریت دولتی
دانشگاه تهران
1390/06/31
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی درجه پایداری سازمانی و ارائه راهکارهایی برای ارتقاء آن با رویکرد مدیریت دانش در شرکت شهرکهای صنعتی تهران
لیلا یگانه
2
طراحی الگوی ارزیابی آمادگی الکترونیک شدن در سازمان خدماتی
محمود امام ویردی
3
بررسی میزان دستیابی دولت به اهداف طرح مسکن مهر- مطالعه موردی شهر جدید پردیس، تهران
مرضیه بوربور اژدری
4
تأثیر استفاده از دستگاه های همراه نامه رسان (PDA) در کاهش هزینه ها در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
محمدرضا نقیبی
5
بررسی میزان بلوغ هوش تجاری در مدارس هوشمند
بیتا رهنمای زربیجاری
6
بررسی تاثیر مهاجرت از ساختار سنتی به ساختار مجازی در شبکه های کامپیوتری بر پایداری و بهبود عملکرد فناوری اطلاعات سازمان
مهدیه بوربور اژدری
7
ارزیابی موفقیت سرویس های نوین پستی از دیدگاه مشتری (مطالعه موردی بازار الکترونیکی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران )
عبداله کرمانی
8
شناسایی موانع و مشکلات فرایند کار آفرینی الکترونیکی در ایران
زهرا زارع میرک آباد
9
بررسی هویت شرکتی در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه : دانشگاه خوارزمی)
صفیه صمدی
10
سنجش میزان امادگی یادگیری الکترونیکی
نیلوفر علیشیری
11
عوامل موثر بر اعتماد در بانکداری موبایل
سرورسادات اشرف زاده
12
شناسایی و اولویت بندی چالشهای و مشکلات شبکه
مجید رضانسب
13
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت براستقرار فناوری های نوین اطلاعاتی در صنعت بیمه، مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران
آزاده زارع قنبری
14
ارائه چارچوبی مفهومی برای طراحی و سایتهای تجارت الکترونیک بر مبنای نظریه طراحی عصبی وب سایت
ارش کمانگر
15
حسابرسی مالیاتی مبتنی بر ریسک با استفاده از تکنیک های داده کاوی
حسین علی اکبرشیرازی
16
امکان سنجی ژیاده سازی سیستم های مدیریت فرایندهای کسب و کار در کارخانه تولیدی کوشش رادیاتور
علی میرعرب
17
بررسی روند تحقیقات فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی با رویکرد فراترکیب تحقیقات انجام گرفته در پژوهشگاه ازتباطات و فناوری اطلاعات
علیرضا ساقی
18
بازمهندسی فرایند های رسیدگی کیفری دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات
مریم زارع
19
ارزیابی کیفیت نرم افزارهای تحت وب مطالعه موردی نرم افزار جامع پخش داروی شرکت بهستان پخش
زهرا نوربخش
20
تحلیل عوامل موثر بر تداوم استفاده کاربران از سامانه پیام رسان الکترونیکی مالی مطالعه موردی سامانه سپام ب عنوان جایگزین شبکه سوئیفت در ایران
حسن محمدنژاد
21
ارائه مدل مفهومی به منظور گذار از مدیریت سنتی ارتباط با مشتریان به مدیریت نوین ارتباط با مشتریان مطالعه موردی شرکت سرمایه گذاری و دارویی گلرنگ
شادی باقری
22
پایان نامه
سهیلا محمدی
23
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش سیستم های هوش تجاری در بانکهای خصوصی شهر تهران
مازیار یکتا
24
بررسی عوامل موفقیت و شکست سیستمهای اطلاعاتی (مورد مطالعه سیستم جامع آموزش بانک ملی ایران)
شکوفه کاشانی
25
شناسایی و اولویت بندی مدلهای کسب و کار الکترونیکی موفق با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
معصومه وکیلی صادقی
26
کنترل و یا عدم کنترل بر کاربرد ابزارهای الکترونیکی و تاثیر آن بر فرسودگی شغلی
بیتا هیرمند
27
ارائه یک چارچوب و اولویت بندی کاربرد های تحلیل داده برای تبدیل برای تبدیل کاربران از فرمیوم پریموم مطالعه مودی استارت آپ نواک
زهرا کریمی
28
شناسایی موانع و مشکلات جهانی شدن کسب و کارها از طریق تجارت الکترونیک با رویکرد دیمتل مبتنی بر تحلیل شبکه ای فازی
داوود رمضانی انوری
29
تدوین مدل استخراج دانش از خبرگان بانکی
علی حبیب اللهی
30
شناسایی و اولویت بندی چالش های متقابل کسب و کار الکترونیک و سنتی
حسین ابراهیمی
31
بررسی نحوه استفاده از نماد اعتماد ثالث در کسب و کارهای الکترونیکی ایران
صفیه حیدری
32
شناسایی دلایل و عوامل موثر در استفاده از رسانه های اجنکاعی توسط مدیران دانشگاههای دولتی با استفاده از رویکرد استفاده و رضامندی
اکرم عباسزاده
33
ارائه مدل ارزیابی کیفیت نرم افزار های تحت وب مطالعه موردی سامانه پورتال موعاونت درمان سازمان تامین اجتماعی
پروانه زارعی
34
شناسایی و اولویت بندی مشکلات و چالش های نظام جامع مالیاتی ماژول سیستم مالیات بر ارزش افزوده از دیدگاه مودیان
مطهره دانشی
35
مقایسه تطبیقی پیاده سازی پنجره واحد در ایران و جهان
نسترن جوینی مطلق
36
تاثیر پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی بر هزینه های عملیاتی در صنعت حمل و نقل هوایی(مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ماهان)
مرضیه حیدری راد
37
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر در استقرار نظام مدیریت دانش در صنایع پتروشیمی با استفاده از روش آی اس ام
علیرضا شهبازی
38
طراحی سیستم شناسایی مشتریان وفادار بانکداری الکترونیکی و رایه راهکارهای فداکارانه
فاطمه فیض ابادی فراهانی
39
شناسایی طبقه بندی و اولویت بندی کاربرد های جمع سپاری در اس ام ای
داریوش جهانی شرق
40
خدمات دولت الکترونیک برای واحد های اقتصادی کوچک و متوسط در بریتانیا و ایران مطالعه مقایسه ای
اشکه خضری
41
شناسایی چالش‌های نماد اعتماد الکترونیکی از دیدگاه کاربران
علیرضا قادرمزی
42
طراحی مدل کسب و کار سیستم اطلاعاتی سابقه خودرو با استفاده از بوم کسب وکار
حمید علی پورصنوبری
43
شناسایی و طبقه بندی مدل های کسب و کار جدید مبتنی بر فنّاوری های اطلاعات در حوزه کسب و کارهای خانگی
فرانک غلامحسینیان نجار
44
شناسایی عوامل موثر بر نوآوری در فرآیند تولید روانکار و رتبه بندی شرکتهای تولیدی آن
معصومه زارع نژاد
45
نقش توصیه آنلاین محصول بر تصمیم گیری مشتریان و وفاداری آنها در جوامع خرید آنلاین
پوریا حاجی میرزاامین
46
تحلیل رابطه بین مهارت ها و شایستگی‌های دیجیتال با امنیت شغلی کارکنان در صنعت بانکداری
زهرا مشکوه ذاکری
47
امکان سنجی ایجاد بازار الکترونیکی پسته در ایران
علیرضا علی پورمقدم
48
فراترکیب مطالعات فساد و راهکارهای مقابله با آن در شهرداری تهران
مسعود میعادفر
49
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از سامانه معاملات کارگزاری مبین سرمایه
پرهام حیدری قشلاقی
50
ارائه مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کسب و کار های الکترونیک با رویکرد تحلیل پوششی داده ها
مائده فتحی
51
بررسی تاثیر هوشمندسازی سیستم حضور و غیاب بیومتریک بر عملکرد کارکنان شرکت لبنی رامک شیراز
مهتاب علی زاده
52
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد برای سازمان های بخش دولتی ایران با تمرکز بر نقش پیشران رهبری
عبدالرضا غنی زاده
53
شناسایی و طبقه بندی موانع و چالش‌های توسعه اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال در استان تهران
مرتضی صدقی
54
تحلیل و توسعه نظریه تریز در کسب و کارهای الکترونیک
غلامرضا صفاری
55
تبیین الگوی شایستگی قضات حقوقی و کیفری با رویکرد آمیخته
هادی رجایی
56
شناسایی و طبقه بندی کاربران ایرانی در رسانه های اجتماعی
مینا اسمعیل بیگی
57
بررسی میزان شکاف دیجیتال کسبه بازاربزرگ تهران
محمدرضا اعتضادی
58
بررسی اعتماد آفرینی دولت الکترونیک در تهران
علیرضا داوری ایردموسی
59
شناسایی نقش هوش مصنوعی در مدل کسب و کار اپراتور های تلفن همراه
رضا رجبی
60
شناسایی و اولویت‌بندی چالش‌های فروش اینترنتی مبلمان منزل با استفاده از رویکرد بهترین_بدترین(BWM)
علی طایب
61
بررسی تاثیر رهبری کارآفرینانه بر چسبندگی شغلی کارکنان استارتاپ‌ها با نقش میانجی مدیریت کوانتومی در ایران
مینا عرفانی
62
بررسی ویژگی های شبکه های اجتماعی موثر بر قصد استفاده کاربران سازمانی و تاثیر آن بر گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمان
محمدامین بختیاری
63
ارائه یک چارچوب و الویت بندی کاربردهای تحلیل داده برای تبدیل کاربران از فریمیوم به پریمیوم مطالعه موردی استارت آپ نواک
زهرا کریمی
64
سنجش آمادگی الکترونیکی بیماران/کاربران نهایی در حوزه سلامت به منظور ورود اپراتور موبایل برای ارائه خدمات سلامت همراه در شهر تهران
صنم نیک عادت
65
بررسی تآثیر طرد شدگی سازمانی بر پرسه زنی اینترنتی کارکنان با توجه به نقش میانجی خستگی عاطفی و استرس شغلی
مینا اسمعیل بیگی
66
بررسی تاثیر لذت‌جویی مشتریان بر اعتماد ادراک شده آنلاین با رویکرد بازاریابی عصبی
مینا جدیدی
67
چالش های قابلیت‌همکاری (تعامل‌پذیری) ‌سازمانی در سیستم‌های خدمات الکترونیکی یکپارچه؛ مورد مطالعه: سیستم یکپارچه خدمات قضایی
سمیه محبتی دستجردی
68
ارائه چارچوبی ترکیبی به منظور پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه خوارزمی تهران
فرشته حلیمی
69
شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی در سلامت و ایمنی کارکنان
کمیل یگانه فرد
70
شناسایی و طبقه بندی کتردبردهای فناوری های واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته
سبا پارسائی
دروس ترم جاری
016 - سمینار پیشرفته تحقیق در رفتار سازمانی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
010 - نظریه رفتاری سازمان - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
500 - تئوری های مدیریت پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
008 - مبانی مدیریت دانش - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
541 - نظریه های سازمان و مدیریت - روز: پنج شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
018 - نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
541 - نظریه های سازمان و مدیریت - روز: پنج شنبه - از ساعت 07:30 تا 10:00
512 - مدیریت منابع انسانی در بستر فناوری اطلاعات - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
008 - مبانی مدیریت دانش - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
018 - نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
541 - نظریه های سازمان و مدیریت - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30